ایزو نانو کاور
این نانو عایقها را بر روی هر نوع سطحی می توان اجرا نمود از جمله : سطح بام ها و سقف سازه ها، استخرها ، نماهای ساختمانی، تاسیسات و مخازن صنعتی (بیمارستانها ، تصفیه خانه ها، تاسیسات پالایشگاهها و …) . از دیگر ویژگیهای آنها داشتن مقاومت بالا در برابر رشد باکتری ، کپک و قارچ ، مقاومت بسیار بالا در برابر نفوذ پرتوهای فرابنفش (uv) ، قابلیت تنفس ( انباشته نشدن رطوبت در پشت عایق ) و ویژگی هماهنگ بودن با محیط زیست و سلامتی انسان می باشد.

رنگ عایق نانو ایزو کاور چیست؟

رنگ عایق نانوایزوکاور یکی از محصولات نوین تکنولوژی نانو است. این محصول با کیفیت بالای خود می تواند برای عایق کاری رطوبتی قوی به کار گرفته شود.

در حال حاضر رنگ نانو به عنوان محصولی پر کاربرد در رنگ آمیزی بام و نمای ساختمان و استخر ها شناخته شده است. کیفیت کاری این محصول در محیط های همیشه مرطوب بسیار عالی است.

از این رنگ ها در انواع مختلف تولید می شود. لیست انواع رنگ نانو موجود در فروشگاه ما را از بخش پشتیبانی دریافت نمایید.

ایزو نانو کاور

ویژگی های برتر رنگ عایق نانو

رنگ عایق نانوایزوکاور دارای ویژگی های کاری بسیار منحصر به فردی است. ما بهترین و باکیفیت ترین محصولات عایق کاری نانو را از تولید کننده به مصرف کننده ارائه می کنیم.

از مهمترین ویژگی های رنگ های نانو عایق عبارت اند از:

  1. عایق صوتی عالی
  2. عایق رطوبتی عالی
  3. ضد خش و شکستی
  4. مقاوم در برابر اشعه فرابنفش خورشید و آلودگی های محیطی
  5. ضد کپک، قارچ و جلبک قوی در محیط شدیدا مرطوب
  6. عایق سرمایشی و گرمایشی قوی.

مزایای ایزو کاور نانو :

سازگار با محیط زیست، غیر سمی و غیر آتش زا ،ضد قارچ و ضد جلبک، ضد یووی و مقاوم در برابر نور خورشید، الاستیکی و نشکن، ضد ترک خوردگی و بدون پوسته پوسته شدن، دارای طیف های رنگی و قابلیت ترکیب رنگ ها. مقاومت در برابر ضربه بیشتر از 50Kg بر سانتی متر مربع، پوشش نمای ساختمان با رنگ آمیزی و طراحی متنوع، عایق کاری انواع پشت بام و سقف، عایق کاری آبنما، ایزوله کردن کامل لوله های آب، فاضلاب، گاز و آب بندی شکاف ها و استخر های در حال ساخت یا ساخته شده است. عایق های رنگی نانوایزوکاور یا رنگ های عایق نانوایزوکاور به صورتی است که خودتان می توانید سطوحتان را عایق کاری کنید و عایق های رنگی رطوبتی و حرارتی همزمان می باشد که امروزه جایگزین کامل برای ایزوگام و قیرگونی که روش های نسبتا قدیمی تر هستند، شده است. قیمت فوق العاده مناسب عایق های رنگی نانوکاور، دارای رنگ بندی ،دوام بالا، سهولت اجرا از ویژگی های این محصولات می باشد.

نانوایزوکاور

این نانو عایقها برای عایق کاری انواع سطوح ساختمانی و صنعتی، مقاوم سازی و ضد پوسیدگی نمودن آنها و در نتیجه افزایش عمرمفید سازه ها به کار می روند و از نفوذ رطوبت ( 100% ) و گرما و سرما ( تا 40% ) جلوگیری می نمایند و از آنها میتوان به عنوان عایقی کامل که دارای ضخامتی کم (چند صد میکرون)، استحکام بسیار بالا و چسبندگی فراوان می باشند نام برد .