• ال اس اف
  • ال اس اف
  • ال اس اف

تکساکو اولین مجری سازه ال اس اف در ایران

گروه ساختمانی تکساکو افتخار دارد تحت لاین انگلستان با استفاده از محصولات نوین ساختمانی و مهندسین و افراد مجرب بصورت شبانه روزی درموارد زیر با قیمت بسیار مناسب و سریع در خدمت هم وطنان و سازندگان محترم می باشد.
1.مهندسی طراحی و محاسبات
2.پیمانکاری ، مدیریت پیمان، مشارکت در ساخت
3.ساخت ویلای پیش ساخته و کانکس
4.طراحی داخلی و نما و سقف دیوار ، کناف
5.دیوار متنوع جهت محوطه و محوطه سازی ، استخر ، وآب نما
6.سوله ، سازه فضایی ، انبار پیش ساخته و نگهبانی
تذکر:قیمت کیفیت و سرعت اجرا گروه ساختمانی تکساکو بقدری مناسب است که سازندگان که با ما آشنا هستند ترجیح میدهند سفارشات ساخت خود را از طریق ما اجرا نمایند.
شما هم میتوانید از امکانات و قیمت و تسهیلات اجرا ما استفاده نماید.

گروه ساختمانی تکساکو

ال اس اف

ال اس اف LSF چیست ؟

ال اس اف (LSF) به سازه های فولادی سبک شده گفته می شود. این روش ساخت اسکلت ساختمان، مبتنی بر استفاده از ورق های کم ضخامت فولادی با پوشش گالوانیزه است که دارای مزایای زیادی از جمله مقاومت در برابر زلزله و سبک بودن است. اتصالات این سازه های فولادی از طریق پیچ و مهره و جوش صورت می گیرد و دیواره ها با مصالح مختلف و دلخواه پر می شود.

سیستم سازه ال اس اف یا lsf یک سیستم از پیش طراحی شده و پیشرفته است که در ساخت ساختمان ها ، اداره ها ، ویلا ها و غیره کاربرد دارد. بلایایی طبیعی مثل سیل و زلزله در کمین هستند که همه ساله زندگی افراد زیادی را به خطر می‌اندازند ، بیشتر مرگ و میر های ناشی از زلزله به دلیل بار های مرده ساختمان است. اما بار های مرده چیست؟ بار های مرده همان مصالح کهنه و فرسوده است که در ساخت اپارتمان به کار رفته‌اند. اما ال اس اف ها به خاطر یکپارچه بودن در ساخت و مصالح با کیفیتی که در آن ها به کار می‌رود این گونه خطرات را ندارند. از مزایای دیگر ال اس اف ها می‌توانه به ساخت سریع ، مصالح باکیفیت ، طراحی های زیبا ، صرفه جویی در وقت و انرژی ، قابل نصب در هر مکان و… اشاره کرد.

وبلاگ تکساکو