قیمت ال اس اف در سال 1402 Lsf

سازه ال اس اف در کشور ما از سال 1390 کار خود را شروع کرده و بعد گذشت یک دهه استفاده از این سازه گسترش زیادی پیدا کرده است در حال حاضر استفاده از این سازه طبق استاندارد های بین المللی انجام میگیرد سازه ال اس اف كه بصورت مهندسی ساز می باشد مورد تاییده شهرداری، نظام مهندسی، وزارت راه و شهرسازی است. عمده متریال مصرفی سازه ال اس اف برای ساخت اسکلت سازه، ورق گالوانیزه می باشد و تمام مقاطع این سازه طبق استاندارد و نقشه طراحی و ساخته می شود. برای شروع ساخت سازه ال اس اف اولین قدم تهیه نقشه معماری برای ساخت ویلا است و طبق پلان معماری طراحی ساخت اسکلت سازه انجام میگیرد. سازه ال اس اف اسکلت بسیار سبک در عین حال مقاوم و ضد زلزله می باشد و یکی از سیستم های مدرن در ساخت ویلا بوده که با استفاده از مصالح سبک در ساختمان روش جدیدی را در صنعت ساختمان سازی پیش می برد. سازه ال اس اف (LSF) برای اجرای ساختمان با تعداد طبقات محدود که معمولا تا 3 طبقه می باشد استفاده می شود مهم ترین نکته که در روش های ساخت اسکلت سریع باید بدانید کاربرد هایی که این سازه دارد. سازه ال اس اف lsf اسکلت بسیار سبک در عین حال مقاوم و ضد زلزله می باشد و یکی از سیستم های مدرن در ساخت ویلا بوده که با استفاده از متریال سبک در ساختمان روش جدیدی را در صنعت ساختمان سازی پیش میبرد.

سازه ال اس اف

قیمت سازه ال اس اف به عوامل مختلف بستگی دارد اما قیمت پایه آن بر حسب قیمت روز ورق گالوانیزه تعیین میشود برای اطلاع دقیق از قیمت هر متر مربع سازه ال اس اف می توانید با کارشناس تکساکو تماس بگیرید و از قیمت ساخت اسکلت سازه مطلع شوید و برای انجام پروژه خود می توانید به صورت دو مرحله ای کار خود را انجام دهید. ساخت ویلا را می توانید به صورت پیمانکاری یا قیمت تمام شده هر متر مربع ساخت ویلا انجام دهید. در هر صورت قیمت تمام شده و زمان اجرای کار یکی می باشد. شما در هر دو صورت می توانید هزینه و زمان خود را مدیریت کنید.

ساخت ویلا با سازه سبک روش جدیدی در ویلا سازی می باشد شاید جالب باشد برای کسانی که از این سازه استفاده می کنند شما می توانید از هر نوع نمایی برای ویلای خود استفاده کنید شاید چیزی را که در تمام سایت ها برای شما عنوان می کنند چیزی متفاوت از این باشد، در واقع اسکلت سازه تا 8 ریشتر مقاومت دارد و معایبی که این سازه دارد برای شما عنوان نشود، در واقع شما می توانید بعضی از معایب که در ساخت ویلا به این شکل انجام می گیرد را مورد توجه قرار دهید و به راحتی می توانید آن را بر طرف کنید. سازه‌ ال اس اف LSF مانند خانه چوبی به دلیل ویژگی‌ های خاصی مانند سرعت و آسانی در نصب، قدرت بالا در مقابل زلزله و مقاومت بالا ، برای پروژه‌های ساختمانی مختلف بسیار مناسب هستند. در اینجا به بررسی هزینه و قیمت سازه ال اس اف پرداخته خواهد شد. هزینه ساخت سازه ال اس اف در مقایسه با سایر نوع سازه ‌ها، بسیار کمتر است. به دلیل سرعت بالا در نصب و عدم نیاز به تجهیزات و ابزارهای پیچیده، هزینه ساخت سازه ال اس اف تا ۳۰ درصد کمتر از سایر نوع سازه‌ ها است. همچنین، به دلیل کاهش زمان ساخت، هزینه ‌های مربوط به کارمزد و کارکنان نیز کاهش می‌ یابد.

قیمت ال اس اف

قیمت خرید ال اس اف بستگی به برخی عوامل مانند موارد زیر بستگی دارد:

  1. اندازه سازه
  2. طول سازه
  3. پهنای سازه
  4. نوع مواد سازنده
  5. کیفیت مواد سازنده
  6. نوع پوشش
  7. پایه‌ های سازه

مزایای ال اس اف LSF

  1. وزن سبک: یکی از مهم‌ ترین مزایای سازه ال اس اف، وزن سبک آن است. این ویژگی باعث می‌شود که فروش ال اس اف به عنوان یک جایگزین مناسب برای سازه‌های سنتی مناسب باشد. وزن سبک این سازه در هزینه‌ های حمل و نقل و تحویل به محل ساختمان هم بسیار مهم است.
  2. آسانی نصب: سازه ال اس اف با استفاده از قطعات سبک و ساده ساخته شده است که به آسانی قابل نصب و تعویض هستند. همچنین از سازه ال اس اف برای سریع ترین روش ساخت ویلا نیز استفاده می شود. این ویژگی باعث می ‌شود که زمان نصب سریع ‌تر باشد و همچنین هزینه ‌های نصب کاهش یابد.
  3. مقاومت در برابر زلزله: سازه LSF با توجه به طراحی خاص خود، مقاومت بالایی در برابر زلزله دارد. این ویژگی باعث می ‌شود که در مناطق پر خطر و زلزله خیز، این نوع سازه به عنوان یک جایگزین مناسب برای سازه ‌های سنتی شناخته شود.
  4. طول عمر بالا: سازه ال اس اف به دلیل استفاده از مواد مرغوب و مقاوم، طول عمر بالایی دارد. این ویژگی باعث می ‌شود که هزینه ‌های نگهداری و تعمیرات در طولانی مدت کاهش یابد.

سازه lsf

مشخصات سازه سبک ال اس اف Lsf

  1. جنس lsf از ورق های گالوانیزه فولادی می باشد.
  2. اسکلت ساختمان تا 8 ریشتر در برابر زلزله مقاومت دارد.
  3. توانایی اتصال سازه ال اس اف با دیگر سازه ها را دارد.
  4. وزن ساختمان را تا پنجاه درصد کاهش می دهد و این بزرگترین امتیاز در برابر زلزله می باشد.
  5. مصالح مصرفی نسبت به ساختمان سنتی عمر بالاتری داشته ، حداقل عمر مفید این نوع ساختمان ها 30 سال برآورد شده است.
  6. قابلیت اجرا سقف فلت و شیروانی را دارد.
  7. انواع نماها از قبيل سنگ, آجر نما, نمای PVC , ترموود , کمپوزیت و … بر روی اين ديوار قابل اجرا است.
  8. اسکلت سازه ال اس اف در برابر رطوبت هوا ، حشرات و مواد شيميايی مقاوم می باشد.
  9. نمای داخل هم می توان رنگ, کاغذ ديواری ، پتینه ، چوب … استفاده نمود.
  10. نصب آسان، راحت جابجا می شود و دوام بالایی دارد.
  11. اضافه کردن یک یا دو طبقه به ساختمان قدیمی می باشد که قبلا ساخته شده است.